onsdag 3 juni 2009

med sommar i bagaget

juni, var hälsad! satan vad tiden rullar förbi alltså, var det inte mars igår? har dragit igång mitt musikprojekt och hittills har det faktiskt gått bra! jag har två halva låtar som grund och fler kommer med tiden! självförtroendet står på topp gällande vad jag känner mig kapabel till att åstadkomma och det enda som egentligen saknas är tid att genomföra det jag drömmer om. en dag kommer jag inte arbeta tusen timmar i månaden..

ska försöka styra upp hem och hus och hotell och hela köret imorgon då jag firar ledig förmiddag! menysmakning på philles men jag vet inte om jag är i stånd till att pallra mig ner till staden redan vid tolv och utöver den tidiga tidpunken så är jag faktiskt inte vidare intresserad i maten på phille då vi ändå har några värdelösa kockar som pajjar koncepten however. så, jag skippar nog den va!

har tittat på twin peaks ikväll igen. agent cooper kilar stadigt med heather graham som ser ut att vara max femton i serien och nu är det nog dags för sömn om jag ska orka vara produktiv och flink hela dagen imorgon. god natt.

-

kom på att jag faktiskt måste slänga in en rad gällande den obehagliga flygolyckan som skedde för några dagar sedan. herreminjeh! hur ska jag våga flyga ensam över atlanten i tider då plan försvinner? jag är minst sagt rädd och skärrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar