torsdag 9 april 2009

att hajpa helt vilt en torsdag som denna

alltså, jag är i mitt levande liv och har nyss skakat mig en vit ryss. sprit gör mig glad och jag har ju påsklov så dessa alkolistvanor är verkligen ytterst temporära.

igår blev helvilt! vi stack till gnubar, hävde hundra öl och sedan gick vi till cementen där jag började tjafsa med ett fjantigt wannabe-clubkid som trodde han var bög. detta resulterade i att min nya fina jacka fick två öl på sig och jag var blöt i frippan resten av kvällen. så det kan gå! eftersom jag hade glasögonen på mig igår såg jag ingenting heller, men det gjorde mig inte ett jota eftersom jag faktiskt var för full för att ens märka någonting. glimrande kväll med andra ord.
vaknade upp hemma hos coopkillen med alla kläder på och vinglade sakta hem till min säng. stackars lilla töntiga coopkillen, han trodde säkert att han skulle få ligga men oj så fel han fick. hallå, jag var ju så full att jag inte ens kunde stava mitt namn (fyra bokstäver, s.i.r.i.) ajdå.

kom nyss hem från jobbet, har klätt upp mig till en nittotals-drottning och ska nu till sting och dansa till oldschool-hiphop.
noice sjunger att jag bara lever en gång och den gången är nu, det är fan sant! jag lever och livet är underbart när man har påsklov!

1 kommentar:

  1. Men hallå det är ju inte lov. Det är semester!
    Du är ju vuxen nu :)

    / Vix

    SvaraRadera