onsdag 22 april 2009

dagen då baddräktsmodet nådde stavanger

bonjour! ohlala vilken underbar dag.
jag vaknade av mig själv runt halv två tiden och steg då även upp för att brygga mig en stor kopp kaffe. eftersom det är strålande sol ute så beslutade jag mig för att avnjuta kaffet tillsammans med en cigarett på vår eminenta veranda. sagt och gjort, med douglas coupland i handen och neutral milk hotel i öronen har jag suttit ute, endast iklädd en baddräkt och bara njutit.
njutit av att douglas coupland är den smartaste mannen som vandrat denna jord, njutit av att solen är så varm och skön, njutit för att jag är ledig fram tills klockan sex och även njutit av de underbara tonerna till neutral milk hotel.

nu har jag lyckats fånga fyra fräknar och mår lika gott som en solros i sitt bästa skick.
att lite sol kan förändra hela min livssyn är verkligen någonting som får mig full av häpnad. solen måste verkligen ge ifrån sig den där nyttiga vitaminen som ingen annan kan bjuda på! funderar på att dra lite gympa i vardagsrummet alternativt raka mina ben (man kan ju inte ha ben som tarzan nu när solen är framme)

javäl, den som lever får se! datorhäng är iallafall inte ett alternativ en dag som denna så haregott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar