torsdag 23 april 2009

saker som återvänder

idag har jag återigen suttit ute i solen och anammat vitaminer. tror nästan jag lyckats få mig en liten bränna för näsan är röd och mina kinder svider, gott! tittade på två avsnitt av sfu och nu är förödelsen rätt runt hörnet så därför blev denna dag en deppig dag trots att jag egentligen känner mig relativt pigg och sund.

har ett nytt span i stan, jag vill kalla honom "den svarta pantern". nu hoppas jag få mig en skymt av honom överallt men hela denna vecka har endast varit till besvikelse. synd på den. imorgon har jag tidig vakt igen och timmarna flög visst iväg för nu är klockan snart nio och jag borde gå och lägga mig men måste handla, färga håret och städa mitt rum innan natten får sluka upp min kropp.

om två veckor är jag i oslo och står redo för shearwater samt great lake swimmers, det är väl ändå goda gubbar! ehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar