måndag 27 april 2009

med livet som insats

i fredags drog vi en rökare och blev fulla som djur. hann med arkivet, sting och cementen för att senare hamna på sting igen där det bjöds på efterfest efter stängningstid. klockan fem (?) drog vi vidare hem till oss där white russians blandades och festen fortsatte ända in i gryningen. i lördags hamnade jag på jobbet 45 minuter för sent och var dessutom fortfarande full! party like an animal while you're young är mitt nya motto och det tänker jag följa till punkt och pricka! på torsdag är det valborgsmässoafton och jag är ledig på fredag, detta innebär att vi alltså tänker dra ihop en stor brasa och dansa soldans! livet leker med andra ord.
sen kan jag föresten berätta att jag såg svarta pantern på cementen i fredags, han var snygg och svart och mystisk och luktade nästan lite rök eller förbjuden musk. utöver svarta pantern så har jag ett nytt span i stan. han är liten och långhårig och snygg men ser nog kanske ut som tio år för den enda gången jag sett honom var i fredags och då var jag för full för att veta bättre.
oh well, nu ska jag duscha för varmvattnet har hittat hem igen och sedan jobbar jag för andra gången denna dag. tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar