fredag 17 april 2009

pirater och sjörövarskepp

javäl, då var alltså domedagen kommen, piraterna åker in i finkan och musik samt filmindustri kommer leva lyckliga resten av livet. 30 mill och ett års fängelse, hallå? jag har relativt oaktivt följt denna rättegång och vill mig inte påstå vara expert inom området men min personliga åsikt är att detta domslut är helt absurt!

kanske är jag naiv när jag påstår att fildelning i grund och botten gynnar musikbranschen och skivförsäljningen men nu talar jag för mig och ingen annan. utan denna illegala fildelning pirate bay varit en mellanhand inom hade jag aldrig i hela mitt liv sprungit och köpt nya cd-skivor (till hutlösa priser) var och varannan dag. utan denna illegala fildelningen pirate bay varit mellanhand inom hade jag fortfarande varit en rookie i min skivsamling. har du ett genuint och genomgående musikintresse så vill du köpa musik och placera hemma i bokhyllan! pirate bay hjälper dig att upptäcka det din materialistiska ådra trånar efter och för det vill jag inget annat än tacka dem! tack pirate bay! jag kommer hålla alla tummar för att ni vinner nästa runda, för nog blir det väl en runda till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar