tisdag 14 april 2009

tisdagstrassel och mest massa svett

utomhus är det kvavt till tusen och det kombinerat med att min stackars arma kropp svettas ut förra veckans sjuka alkoholintag gör min dag till ett helvete. det var skoj men nu är det två vita veckor i sikte och sedan är jag tillbaka i helgpartygemet igen.
puh, det har minst sagt varit en slitsam vecka eftersom jag faktiskt jobbat var dag och sedan blivit full var dag, men jag antar att jag alltid kommer se tillbaka på påskveckan med ett litet leende på mina läppar.

fick föresten en supadupafin kalender av viktor rätt i brevlådan. åh vad glad jag blev, tack! nu går jag och snokar i lådan var dag och hoppas på att mer brev ska trilla in, men förtillfället bor det bara gråsuggor och en snuskig snigel i vår låda. synd på den.
har upptäckt två musikaliska akter som egentligen är samma dude. electric president och radical face! det är dem som gör mina kvava dagar lite skojigare, jag lassar två videos nån stackare knåpat ihop bara för att ni ska gå höra dessa godbitar. here you go folks:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar