lördag 18 april 2009

om man ändå hade en bob i huset..

alltså, utanför mitt fönster (rättare sagt grannens fönster) står i skrivande stund fyra artonåriga kickerskillar och gormar om några sablans polacker som borde släppa in dem eftersom det fan i mej är fest! vet inte om jag ska skratta, gråta, ringa polisen eller gå ut och slå ner de små fjantarna. jag har varit vaken sedan klockan fem imorse och arbetat fjorton timmar detta dygn.
om snara sex timmar ska jag stiga upp igen och göra en repris på dagen som nyss varit. det sista jag behöver är fyra fjortisdudes rätt utanför nyllet.

i övrigt så arbetar jag endast vid sju tillfällen på restaurangen nästa månad. SJU!
jag blev så arg över det nya schemat att jag höll på att gå och kolavippen. sju liksom? tror dom att jag är nån jävla liten extraarbetare som vill jobba någongång ibland? nej! på söndag ska jag plita ihop ett nytt cv och sedan är jag redo för att hitta ett nytt extrajobb. kanske tvingar jag någon bar i staden att ta in mig på upplärning så att jag kan bli drinkkung och kissa på det där jäkla stället där jag stressat sönder mig allt för många gånger. den som leker med elden blir bränner sig alltid i slutändan och nu ska phille brinna satan alltså!

neni, nu rök mitt tålamod gällande småkidsen utanför, nu ringer jag herr polis! godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar