måndag 6 april 2009

en feber du inte vill svettas ut

alltså, var ska jag börja? med risk för att låta som en fjant vill jag säga att helgen varit omtumlande.
omtumlande, men bra. stavanger rockar! (eh)! drog en dubbel i lördags och direkt efter jobb så skakades vita ryssar och vi blev fulla. tog ett ärovarv på sting för att sedan fortsätta med ett ärovarv på checkan.

eftersom jag anser mig vara en av de grymmare människorna stavanger har så är det alltså en ära att få vara i samma rum som mig och därav dessa ärovarv. alla var glada och nöjda efter rundor och vi hamnade i slutändan på cementen. jag fick hångla (som planerat) med en man säkert dubbelt så gammal som mig, men det gör inte så mycket då han faktiskt inte såg mycket äldre ut än kanske tjugoåtta. så det kan gå.

igår lagades det pizza och vi tog tillbaka vårat twin peaks. agent cooper är och förblir världens bästa man. på den punkten håller jag fast! nu sitter jag och avundas calle som ska till new york och tänker att det fan är sommar i luften.
har suttit ute på vår veranda och andats sol halva eftermiddagen. tre fräknar har jag också lyckats få och nu städas det i huset för fulla muggar. dengue fever är min nya heta hype och jag jazzar verkligen loss med en dammvippa i handen. det går bra nu och jag önskar alla en glad påsk! tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar