torsdag 30 april 2009

ingen fest utan dans

ah men fy satan! jag älskar ju datarock! deras nya video "give it up" får mig att vilja bli en mästerdansare på hög nivå och nu tänkte jag sätta igång och börja träna på lite schyssta dancingmoves. soundet låter som datarock bör, ska och har gjort tidigare och jag ser verkligen mer än fram emot att få springa och köpa deras kommande platta. ossa!
minns tillbaka på tiden jag inte hade en blekaste aning om vilka dessa röddräktade män var och då jag tvingades med på en londonspelning de hade bara för att dexter lirade skivor på samma klubb. fast jag var och vilken tur för mig, tack vare dessa herrar upptäckte jag även det eminenta bandet "boy crisis" i nevvan i somras..

nu ska jag powernappa, lyssna lite på bat for lashes och sedan blir det jobb igen. ikväll tänkte jag bli full för imorgon jobbar jag bara kväll och det i sig är väl värt att fira. valborgsmässoafton existerar inte i norge men inte hänger jag läpp för det, istället styr jag upp egen brasa och sjunger "vintern rasat ut" på egen hand. imorgon är vt-2009 över och istället entrar st-2009 våra liv. st-2009 ska bli en bra st! här har ni videon gott folk, på med balletskorna för här ska vi svänga!



-

hoho det var ju föresten på en datrock-spelning jag och lasse bekantade oss med ole för första gången. den spelningen var dock här i stavve och inte i någon av metropolerna jag håller så kärt om mitt hjärta. nog om det. tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar