måndag 10 augusti 2009

andra hjälpen

hej blogg. vaknade av väckarklockan vid tolv och drog ett återbesök hos tandläkaren till minnes.
traskade ner till odd som fixade till det sista på min onda tand och nu var väl den biten också avklarad för en tid framöver.
vidare till bibliotek och nu har jag bunkrat upp med lite halvfjantiga filmer om kärlek. att vara hundra procents sjuk är inte lätt för en rotlös människa kan jag tala om. jag får för mig att jag måste dammsuga och organisera papper när jag egentligen bara borde ligga i min säng och snyfta tillsammans med jude law.

såg föresten twilight igår. den mannen my god! vill inte framställa mig själv som fjollig, men hallå, varför är vampyrhunken så snygg? filmen fick en ljummen trea men det är nog förmodligen en film jag kommer dregla till både en och två gånger i veckan. (till en början satte jag en stensäker femma men så kom jag på att utseende inte är allt och gjorde en ombedömning)

en dusch borde göra mitt hår aningens renare så jag antar att det är vad som står som enda punkt på min dagorning.
sen kanske jag borde käka upp den där pastasalladen och lägga mig ner då. jag rehabiliteras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar