torsdag 13 augusti 2009

pyssel en nykter människa tar till

god afton blogg! det är lätt att tappa hoppet då du lever instängd i ett grönt hus.
jag var nog nära min undergång tidigare idag, hade varken duschat eller käkat på tre dygn! mitt hår såg ut som den kardade bomullen gjorde då jag gick på mellanstadiet, min hy var tonårsprickig och grå. förändring måste ske tänkte jag och satte fart på min slöa livsstil. när biten hygien var överstökad lagade jag fajitas, åt som en döende varg och nu är klockan natt igen. drog mig en sväng förbi gnubar för att träffa stian. hade sminkat mig som en fransk man och hängt eiffeltornet i mitt högra öra. pepsi och backgammon är vad jag får sysselsätta mig med dagar då varken sex eller sprit lockar. helt okej. ett liv i stillhet är bättre än inget liv alls. jag är varken bitter, ironisk eller missnöjd.

vi ses imorgon kära vänner. sömn nalkas men innan dess har animal collective spelning i mitt kök och denna låten är den enda de spelar :

1 kommentar: