fredag 28 augusti 2009

då livet är lite roligare

pratade med pernilla igår. hon är nyss hemkommen från ett år i barcelona och ska om dryga tre veckor packa väskorna och komma hit! pernilla är så gosig! hon får mig alltid så glad och på så bra hömur.
med pernilla har man inte en tråkig stund. hon kan imitera en saxofon jättedåligt och hon påstår fiskpinnar vara utsökt sushi. pernilla påminde mig om att jag faktiskt också kan vara ganksa så rolig, någonting jag helt glömt bort eftersom jag inte umgåtts med folk på sista tiden och då heller inte fått någon rolighetsbekräftelse. hur som helst så påminde pernilla mig om att jag kan dansa snygga backstreet boys danser, att jag alltid säger knäppa saker och att jag är lika galen som edith piaf. (någonting jag förvisso inte förstår, hon kanske har förväxlat mig med någon?)

det ska bli skönt med en frisk fläkt som pernilla här, med andra ord! alexandra kommer om en vecka och jo nu är snart mina lonely days räknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar