torsdag 13 augusti 2009

se upp för hjärnspöken!

hej blogg! vet inte om det beror på alla bakverk, för mycket koffein eller någon slemmig hjärtsjukdom, men mitt hjärta bultar.
hårt. och snabbt! trots att jag borde ha vilopuls så sliter mitt hjärta något enormt nu. jag har en hjärtrytm som någon svettig, tjock löpare rätt på språng. funderade en stund på att sticka till akuten, men hej vad kan dem göra? de skulle förmodligen säga någonting i stil med: hej kära siri, du är hög på socker, du är inte döende och för denna bekräftelse ber vi dig nu betala 275 kronor! skitliv. jag hatar att vara ensam när mina sjukdomsrädslor är som starkast. var är min familj när jag behöver dem?
varför har jag inga vänner här som kan krama mig och säga att jag förmodligen ätit för många muffins? hårda samhälle, ta mig härifrån!

nu ska jag försöka bortse från mitt hjärta. slänga på lite neutral milk hotel och diska fram tills mina händer blivit alldeles skrynkliga. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar