lördag 15 augusti 2009

en läskig sanning

hej blogg! gick ut och krökade mig full på pepsi igen efter att ha kört en sådan där fjortontimmarsdag på jobbet.
folk var vingliga och fula. undrade lite vart alla snygga människor hade tagit vägen men kom fram till att de snygga nog satt hemma och var snygga istället för att vara fulla och fula. logiskt. imorgon tänkte jag komma hem från ännu en fjortontimmarsdag och gosa ner mig framför twilight. drömma om ett eternal life med vampyrhunken. typ.
det är skönt att vara tillbaka i arbetsgemet. jag fick stryk av alla som saknat mig och en kvinna bad mig om mitt hemliga muffinsrecept. eftersom jag blev rörd och smickrad på samma gång så råkade jag ge bort det, vilken jag nu börjar ångra.
sömn botar ångest bäst så jag säger so long här. so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar