torsdag 13 augusti 2009

som en sann vinnare!

bonjour glada vänner! här sitter jag och käkar banan när det slår mig att banan är en extremt töntig frukt att äta.
jag menar, hur många coola människor i tex. filmens värld äter banan? finns det ens bananätande karaktärer i filmens värld?
hur som helst så vill nog utnämna bananen till min godaste frukt, jag lever på bananer i dessa sjukdomsdagar!

har skrivit en dagordning för detta dygn och om trettio minuter står städning på schemat! jag har redan tjyvstartat och plockat upp alla kläder från golvet. varför har jag så mycket golv? funderade på om ett biobesök inte gjort sig värdigt denna afton när jag väl är färdig med alla bestyr, men ole vill bara se den nya john travolta-rullen och jag måste säga att den sortens film känns ganska så gjord. två olyckliga män tar femton oskyldiga själar till gisslan, kräver massa miljoner i lösensumma och hotar med att döda de oskyldiga själarna ifall pengarna inte sitter inne på kontot senaste tre. hade inte speed samma story?
funderar på att se lanthandlaren från provence i mitt vardagsrum istället för att flaxa omkring i new yorks tunnelbana och just nu låter det som en brilliant plan. jag återkommer med svar på alla era undringar!

-

tillfredsställelsen är på topp när en stor geting försöker ta sig in genom ditt köksfönster utan att lyckas. åh älskade liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar