lördag 22 augusti 2009

konsten att odla ett frö

hej blogg! det blev ingen stänkare och med risk för att låta som en alkis på avvänjning så erkänner jag nu att jag faktiskt varit nykter i två veckor! samtidigt som mina stackars nerver spelat pingpong och kreverat efter ett litet litet glas vin sådär vissa kvällar efter en hektiskt arbetsdag så har jag stått på mig. gått hem, borstat tänderna med diskmedel, lagt mig i min säng och vaknat upp utan en baksmälla. förvisso så bjuds det inte på vidare mycket alkohol över lag om vi bortser från semestertider. jag jobbar ju 24/7 allt som oftast, men två veckor det är nog faktiskt årsrekord! heja mig!

nu ska jag lyssna på girl talks remix av grizzly bears "knife" tio gånger till, stå och gunga lite rytmiskt i takt till musiken och sedan bjuder herr sömn upp till en godnattvals. i går natt drömde jag föresten att boel hade någon dödlig sjukdom, simon och mattias satt och knarkade utanför mitt tält eftersom vi bodde i bergen, det ösregnade ute och jag pratade i telefon med england.
här får ni låten, mest för att slippa tänka på min dröm. eh, godnatt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar