torsdag 18 juni 2009

ännu en fruktan

hej blogg! om 40 minuter har jag tid hos tandläkare odd. börjar känna mig aningens småskraj, jag har ju aldrig fått visdomständer/haft hål/en död tand i min mun tidigare. tar odd fram sågen och sågar av min mun eller vad vill han göra med mig? samtidigt som skräcken försöker tränga sig fram och höja min puls så anar jag någonstans att det faktiskt inte kan göra mer ont än vad tanden försakar smärta. detta kommer gå galant och i värsta fall går jag därifrån med ett stort blodigt hål i käften.

har föresten nog fixat två soffor i nyc. den ena tillhör en tjugoårig popare, vars största idoler är grizzly bear. den andra soffan hör hemma hos en vilsen liten mesig spanjor som studerar politik. detta blir nog också en hit! snicksnackade lite med myrna som har vägarna förbi i samma sväng jag och loke befinner oss i äppelstaden. vi ska hänga! nu är det bara fyra dagar tills jag sitter i luften och darrar! so long äger man väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar