måndag 8 juni 2009

med magi kan man trolla

hallå måndag! idag har jag arbeitat, växlat pengar och käkat rester från vår kyl. klockan är bara halv fyra men det känns som att natten har tågat in för länge sedan. jag är trött! funderar på att smita ner till fotoaffären och köpa en god kamera. med en god kamera kan man ta goda foton och goda foton är någonting jag vill ta! mitt minneskort som glömdes i olso kom ju faktiskt tillbaka till mig men vägrade att fungera så jag tog ut det ur min dåliga kamera för att sedan förlägga det på någon osmart plats. minneskortet är med andra ord numera bara ett minne. synd på den, och därför behöver jag en ny kamera!

lurar på om jag inte ska gå och se antichrist på bio idag. den ska tydligen vara snuskigt obehaglig och eftersom jag är en rädd människa vågar jag inte gå själv så det jag behöver (förutom kameran) är en kompanjon som diggar lars von trier. någon?

nu har de föresten bärgats människor från det störtade air france och utöver det så mördades en sextonårig flicka i stockholm i helgen. flickan har förmodligen slagits ihjäl med hjälp av knytnävar och av två klasskamrater. fy fan! sedan när har sextonåringar muskler att slå ihjäl någon med och sedan när blev sextonåringar våldsamma? det är ju helt sjukt. att slå ihjäl någon! fattar ni? med händerna!! så att man dör! man måste slå så sjukt mycket för att lyckas mörda någon med knytnäveslag! snusk.

ikväll ska jag sitta och göra lite fin och somrig electropop (såvida inte LWT får tåga förbi) men innan det står en tupplur på dagordningen. vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar