fredag 26 juni 2009

dodsdagar

fatboy slim agde. vilken konsert! och sen idag far man veta att michael jackson gatt och dott? var tar varlden vagen? man blir ju helt manodepressiv.

idag softade vi omkring runt femte avenyn, at en burrito pa burritostallet, kopte en nagelsax. eftersom jag och loke ar tva lata manniskor sa agnar vi oss bara at att softa. typ softar en kaffe, softar ett internet, softar en corona. min normala livsstil dar jag jobbar hundra timmar i veckan har jag helt glomt bort och jag antar att detta ar vad som kallas semester!

nu ska vi en svang till harlem, traffa myrna, sorja mj tillsammans med tusen andra sorjande fans pa apollo theater! detta ar vad jag kallar kollektiv sorg! ciao!

1 kommentar:

  1. alltså att softa är det enda rätta på semester! palla vara hysterisk när man är det alla andra dagar på året. låter göttans det där! hälsa mernie!!

    SvaraRadera