lördag 6 juni 2009

konsten att packa en påse

idag gick jag och storhandlade på coop. coop har kanske världens sämsta utbud inom röda produkter, ingen rödlök, ingen röd pesto och heller ingen röd currypasta. jag är besviken. massa annat tjafs lyckades jag dock handla och imorgon bjuder jag alla trevliga själar på lunch om de så vill! kom och ät, theodor dahls gate 24 är adressen!

jag är fortfarande ganska virrig gällande min ungdom. hur följer jag både hjärta och hjärna? mitt hjärta vill ju fara iväg och min hjärna vill spara pengar. hur kan jag lyckas göra båda saker samtidigt? kanske bör jag bli författare såhär i unga dagar och tjäna hutlösa pengar på mina bestsellers samtidigt som jag reser omkring och finner inspiration till nästa bok. bara glassar liksom och blir rik i samma veva. mellan varven kan jag göra lite musik, spela på nån asstor festival i texas och kanske hooka upp med han snygga shearwaterkillen. bra plan siri, vi kör på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar