lördag 27 juni 2009

i en konstant fylla

cool down kids, jag lever! knarkarna ar inte sa farliga som dom later! loftfesten igar var hos en svensk snubbe som sag ut som hakan hellstrom, hans slapiga goteborgsdialekt gjorde att han aven lat som var van hakan. hursomhelst, vi drack tusen ol, polade med snubbiga fransoser for att slutligen aka hem till tom som bjod pa efterfest. clark (en smal bog som envisas med att vara naken) klattrade upp i en staty och kissade och zach stekte brod i en stekpanna full av ol. vi har kul har!

ikvall spelar ovan namnda snubbar pa nan bar i greenpoint sa vi ska dit och bli fulla for sjatte dagen i rad. blonde redheadspelningen var foresten bland det finaste jag sett, nar de drog igang den gamle baggen "messenger" sa dog och ateruppstod jag!
myrna har vi fortfarande inte sett roken av men om en dryg timme kommer hon till varat hotell sa jag antar att vi far skada hennes vackra nuna om en stund alltsa.

jag svamlar men det ar ok eftersom jag inte sovit och atit som man ska de senaste dagarna. kanske dor jag har.

1 kommentar:

  1. haha, kissa från en staty, va.. nice!
    och åh blonde redhead live ÄR stört bra, jag grät nog när jag såg dom. sen kramade trummisen/gitarristen mig (ser aldrig skillnad), och då grät jag av lycka. haha..

    SvaraRadera