torsdag 18 juni 2009

i brist på annat

schaaise! snart har det författats femhundra inlägg i denna blogg och det är inte illa. ett tag tänkte jag ju lägga ner bloggen för att ingen kommenterade, bitter som jag var. nu har jag väl kommit på att denna sida huvudsakligen existerar för min egen skull, att folk läser får jag se som en bonus och ingenting annat.

eftersom man är värsta pillertrillaren i dagar som dessa så ansåg jag mig vara värdig en sjukanmälan denna afton. förvisso så har jag ju en intensiv tand och huvudvärk som plågar mig, men jag brukar inte vara typen som ringer in mig sjuk. mina semestercravings har aktiverats och jag skyller på dem! när man har cravings så är arbete inte prioritet nummer ett, för att säga så. istället har jag packat. tre timmar tog det och nu har jag en drös med outfits att se cool ut i. att packa outfits och inte random kläder är verkligen ett sjukt effektivt sätt att minska packningen på. min resväska är mindre än ett mjölkpaket!

nu ska jag krypa ner under mitt gosiga täcke, lyssna en skvätt på the tiny och sedan träda in i sömnens rike. jag ger er en fisk som avslut på denna långa dag. goder natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar