torsdag 4 juni 2009

problem en stackars okunnig inte kan fixa utan hjälp

kilade in på macstore för att få lite hjälp med min ipod som varit ur stånd den senaste veckan. killarna som jobbar på macstore hatar nog mig sedan jag gick dit med min dator eftersom två skivor hade hamnat i cdläsaren när jag en gång var lite full.
hur som helst så klickade ena duden på ipoden två gånger och kopplade sedan in den i datorn. nu funkar min ipod igen. ehe.

fick hem peaches nya skiva "i feel cream" idag. första intrycket är inte överväldigande men jag antar att det kommer med tiden så som jenny wilsons "hardships!". jag lyssnar och väntar alltså på att detta ska vara grymt! fischerspooner har ju faktiskt också släppt nytt i år och även deras "entertainment" ruschade ner i min brevlåda denna dag. fischerspooner kan inte misslyckas så jag tror att detta är ett guldkorn jag flitigt kommer spela. utöver det så har jag ju börjat göra musik själv och det går verkligen åt rätt håll. nu får jag väl bara köpa en mikrofon och lägga på lite sång och sedan är jag nya kleerup alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar