torsdag 25 juni 2009

den feta pojken

alltsa nyc ar lika soft som alltid. jag har handlat solglasogon for flera hundra dollar! ikvall ska vi se fatboy slim (om vi hinner, spelningen borjar typ nu) och pa fredag ska vi glassa blonde redhead i prospect park.
alla har ar fortfarande snygga och exotiska. jag ska finna mig en riktig amerikansk snubbe att kila stadigt med, inga tvangsaktenskap med, bo med. jag vill ju bo har!

igar blev vi fulla som snor. traffade james som var torrare an ett sandpapper. vilken nit. hangde med random fula new jersey-snubbar. jag ville sova.
vi lever ett hart och jetlaggat liv. vaknade fyra och nu ar det nog dags att kila!
ni hor vidare fran mig nasta gang jag traffar pa en dator, internet ar en ransonvara for oss stackars bleka skandinaver. inte har jag blivit brun heller.

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar