söndag 21 juni 2009

dagen då hysterin slog slint

yo, imorgon åker jag till nyc men öh, alltså jag mår inte så bra. min hjärna spelar schack med mina tankar och tankarna är just nu uppe i ett störtande flygplan. tänk om jag dör! jag vill verkligen inte dö! just in case har jag skrivit lite avskedsnotiser till alla jag bryr mig om. typ "om jag dör, lev för mig" eller "jag älskar er och ångrar att jag inte sagt det oftare"! köpte lite naturläkemedel som hjälper mig att somna gott och jag funtar på att trycka i mig hela förpackningen innan den jobbiga rutten som ska ta mig till mina drömmars stad. varför ska självaste resan dit och hem vara så jobbiga? jag kan liksom inte koppla av och bara njuta av faktumet att jag har semester.

however, om allt går enligt planer så är jag iallafall i new york imorgon! det är en suspekt tanke, att JAG ska få strosa runt på lower east side imorgon! kanske ta tunnelbanan till williamsburg, sätta mig på en god bar tillsammans med lovis och dricka en läsk (antibiotikan förbjuder allt annat)! ossa!

har packat färdigt, lyssnat på passion pit i timmar och nu tycker jag att det faktiskt kan få bli kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar