torsdag 18 juni 2009

att övervinna sina rädslor

god eftermiddag kära läsare! det tandläkare odd uppdagade var ett stort hål i en av mina vänstra kindtänder.
en inflammation i tanden har dessutom rivit av alla nerver i min käft, vilket förklarar den extrema smärtan jag känt.
odd bedövade, borrade och rotfyllde lite temporärt den skadade tanden, för att skona mig från den värsta smärtan. återbesök gör jag imorgon klockan 06.30 och det för att försöka skaka ytterligare liv i min stackars halvdöda gadde.
förutom värktabletter (med en tydlig varningstriangel på) fick jag även den enorma äran att dejta herr antibiotika kommande åtta dagar. vilken fest!

tänker att det nog gör mig gott att ta en paus från min vän alkoholen, men samtidigt måste jag erkänna att jag är aningens bitter. hallå, jag som tänkte kröka 24/7 där borta i amerikatt! nu blir det istället 24/7 sober up! aja, nästa fredag är jag tillbaka med en flaska i handen så detta är ingen katastrof. huvudsaken är att min mun blir återställd och att jag kan få hångla med random snubbig amerikansk dude utan att spy av smärta.

eftersom solen i skrivande stund tittar fram så tänkte jag passa på att läsa klart min coupland jag påbörjat för x antal veckor sedan. charles bukowskis "dikter för döende vilsna och döende veka stolta och sköna" väntar på att få öppnas så nu får jag lägga på ett kol och brassa på i kaminen! vi ses kära vänner, var så säkra! jag avslutar med lite passion pit, ett band jag tänker förknippa med st-09 och allt jag har att vänta mig de kommande månaderna. tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar