måndag 7 januari 2008

biografen och katthår

söndagkväll. här sitter jag hemma hos lasse och funderar över valen man gör i livet.
har precis sett "this is england" som fick mig att börja gråta och grubbla över alla dåliga ting i denna värld. vet inte vad jag vill och måste hinna med att göra innan jag åker till norge och nu börjar det bli bråttom.

det är alltså nytt år.
kanske borde göra en summering över det gågna men jag har ingen aning om vad jag ska skriva. taxiresor mellan hackney och notting hill, paris, dexter, rödvin och en sverigeresa är några upplevelser, men ifall någon är intresserad påriktigt föreslår jag istället en titt i bloggarkiv 07.
det händer så jäkla mycket runt omkring mig så jag blir helt snurrig, men förra året var nog ett utav de bättre åren i mitt vuxna liv och jag är sjukt tacksam över alla fina människor jag träffat och de roliga saker jag gjorde.
imorgon ska cissi styla mitt hår och jag ska bara umgås med några av de jag gillar bäst. livet är bra men hårt och sorgligt fast jag tror jag börjar vänja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar