söndag 13 januari 2008

vinkladd blandat med ångest

igårkväll var kvällen då allt spårade.
jag drack ofantliga mängder rödvin och grät floder för att slutligen decka halv tolv i sofias säng som numera också är min.
alla här är jättetrevliga, verkligen, men ändå känner jag mig vilsnare än en bortflugen liten mygga. någonslags fånig åldersnoja börjar komma ikapp och jag står vid något öde vägskäl och vill ingenting annat än att få stanna tiden.

vaknade av att systern kom hem från efterfesten vid åtta imorse och nu kan jag inte somna om eller göra annat än att längta hem.
jag vet inte riktigt vad hem är, men jag antar att det är valdemarsvik jag syftar på.
förmodligen rökte jag också förmycket igår för det känns svårt att andas och ne jag vill bara att det ska bli imorgon nu. den här dagen kommer nog bli lång och jobbig. förhoppningsvis lyckas jag ta mig samman snart och sluta deppa och ni får istället läsa om hur kul jag har här och om hur rik jag blir på kuppen.

1 kommentar:

  1. guttars bananer att du bloggar mer nu! jag ska följa varenda blogginlägg med spänning!

    ååååh jag vill dööööööda någon!!!!!
    inte dig då såklart hihiii. puuuuuuss

    SvaraRadera