söndag 13 januari 2008

skyddat läge på

final fantasy sjunger att det är bra för hyn med ett skavande hjärta så ångesten har börjat släppa och jag hoppas istället på en fint och fräsht bebisnylle nu.
imorgon ska tjejen under och jag gå till "barnhagen" och sen när jag väl börjat jobba tror jag framtiden ser ljus ut.
jag vill håva in stålar och unna mig lyx. jag vill offra mitt liv åt det materiella nu när jag inte har någon att ge mitt hjärta till. jag vill konsumera och handla alla onödigheter man kan tänkas behöva och jag vill resa och se världen.

nu väntas mig en kopp te i köket och sen kanske jag laddar upp lite bilder från igår ifall ni har tur! innan det blir verklighet ägnar jag en tanke åt emelie som idag är ljuset i den märka tillvaron! hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar