måndag 21 januari 2008

bitterbula

jag läste precis igenom inlägget jag precis publicerade och sen föregående och ytterligt tidigare inlägg. jag framställer mig själv som världens mest bittra människa i denna blogg. jag har blivit som en gnällig gammal hagga. vilken nit. jag som egentligen är så glad och full av liv. uppdrag ändring börjar nu!

20 minuter senare.. man kan allt man vill! jag är inte bitter längre!

2 timmar senare.. äh jag är fortfarande bitter men det är ok för jag bor ju faktiskt i landet med världens fulaste språk och jag har ju heller inte gjort annat än att sitta i sängen och lyssna på musik hela dagen. jag har verkligen alla rättigheter till ett bittert liv! om man skulle lyssna på e-type och ta sig ett glas vin med någon villig? eller kila till ungdomsgården som säkert kryllar av sextonåriga lammkött. då kanske man kan få sig ett skjut eller åtminstonde en runda pingis?!

äh jag ba skojja. jag vill inte ha ett skjut av nån sextonåring!

1 kommentar: