måndag 14 januari 2008

pingpong och pianolektioner

oj vilket flöde det var på postandet i bloggen nu!
jag är den enda som fortfarande är vaken i vårat hem och eftersom jag sovit typ 40 timmar av detta dygn känns det som att det är min plikt att stanna uppe och invänta herr natt.

internet har för läng sedan gjort sitt roliga och jag är så uttråkad att jag till och med avbröt betapetmatchen jag höll på att vinna.
satt och tänkte på det där med intressen en stund. har jag några intressen? betapet? män? musik? skidskytte? aids?
jovisst kan man svara att ovanstående nämnda saker är spännande och att alkohol är kul. sen tycker jag om att baka bullar också, och att hacka lök!
det känns dock inte som några riktiga intressen vilka man nästan ska få kunna briljera med i sitt cv.

jag måste ta tag i det där på riktigt! göra saker! aktivera mig! KÄNNA ATT JAG LEVER!
hoppa på en sykurs, börja spela pingis, ta upp pianopraktiserandet, bestiga ett berg!

jag vill vara en sådandär människa som avböjer till en kaffe med vännerna för att jag är upptagen med något av alla mina intressen. någon som utvecklas i serven eller som jublar över lyckade korsstygn! får jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar