fredag 18 januari 2008

prostituera mera

goddag och tack för att jag har en liten skara som uppskattar denna förvirrade sida!
nu har jag grubblat och jag tänkte på att jag kanske borde starta en hemlig blogg där jag kan skriva ogrundat skitsnack om folk eller djur som förtjänar det. jag syftar inte på er mina vänner, men hur kul vore det inte att få hänga ut diverse celibriteter eller knasiga ting utan att ha någon egentlig anledning till det?! den bloggen skulle utan tvekan ha betydligt mer träffar på google än vad jag nu har. inte för att det är någonting jag är i direkt behov utav, men tanken var god!

kanske jag bara borde göra något nyskapande för att höja besöksstatistiken på denna blogg? nämna nicole richie eller kanske självaste konungen av sverige någon gång då och då. det skulle förmodligen höja läsarskaran! listor funkar också. jag kan börja lista saker. typ vilka klädesplagg som är rätt i tiden och sen kan jag kalla detta för en modeblogg! posta recept och diverse planteringsprogram är en annan tanke. matblogg?

äh jag orkar inte med sånt trams. ni, min trogna lilla läsarskara, är de enda jag behöver! ni får dock stå ut med att jag skriver ologiska och halvtossiga inlägg för det är nog det enda jag kan. matblogg kanske blir 2020 men modebloggen skippar jag nog för all framtid. kan förövrigt informera er om att jag idag ska färga håret, dricka vin och gå på klubb ikväll! klubb i norge, känn på den!

jaja nu ska jag ta tag i dagen, kanske lära mig några nya norska ord och lyssna på jamie t. bra dag. bra vecka och inom en snar framtid flyttar lovis hit och blir norsk med oss. det är bra. allt är bra. jag är bra. ja.
sen tycker jag att ni kan skicka lite fler sms till mig och kommentera mera. jag behöver bekräftelse! GE MIG!

4 kommentarer:

  1. jag bara ger och ger!!!!!!

    hehehe, saknar dig lurvis!

    SvaraRadera
  2. i och med ditt senaste inlägg har jag hittat meningen med livet.
    från och med nu ska jag ha som mål att besöka din blogg från fem olika datorer per dag.
    tack siri!
    meningen med livet känns så självklart nu.

    SvaraRadera
  3. så himla kul att lortis ska flytta till dej! ta hand om henne..den lilla...siri din blogg rockar! kanske ska hittas inom kategorin rockblogg?? där placerar jag iaf min

    SvaraRadera