tisdag 15 januari 2008

gå, spring inte

behovet av att blogga har aldrig tidigare varit så stort som det nu är, tre inlägg på ett och samma dygn.. håller jag på att bli galen?
jag måste nog ut och ta en lång promenad nu trots att natten börjar göra intrång. huvudet är fullt av tusen tankar som jag måste bli av med på något sätt och jag har en rastlöshet i kroppen som äter upp mig inifrån. kaffet gör mig skakig och ledsen och jag vill allt och ingenting på samma gång.

i mitt sprayhoroskop (som jag tror blint på) står det att detta år är en period för mina dagdrömmar. tänk om jag lever i en låtsasvärld och egentligen ligger i koma på nåt ruttet sjukhus i tyskland och allt som florerar runt om mig egentligen bara är en dagdröm som aldrig kommer ta slut.
hjälp ne nu ska jag synkronisera min ipod och sen pyser jag ut innan någon pårikigt tror att jag håller på att go nuts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar