torsdag 18 december 2008

bergsgetterna

jag har aldrig berättat att the mountain goats är ett av mina favorita band! (jazz, jag har hundra favoriter)
när jag och soffan var i nevvan så såg vi dem spela tillsammans med kaki king på webster hall.
det var helt sjukt bra. jag började gråta hundra gånger om och trodde i stunden att mitt lyckligaste ögonblick var just då.
nu vet jag lite bättre. det lyckligaste ögonblicket i mitt liv är förmodligen dagen jag krystar ut min första unge, men det är så långt fram tills dess så jag tänker leva kvar lite där i webster hall. jag har en fin film från spelningen som jag tänkte ladda upp en dag. i saw the sign med ace of bace är vad som liras och jag kan inte annat än rysa när jag ser det. nu har jag ju dock inte laddat upp denna film så jag bjussar på en annan goding. ojojoj vad bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar