måndag 29 december 2008

så blir vecka ett

justja! jag köpte ju faktiskt en gitarr för den dryga månaden sedan, men inte har jag blivit så mycket klokare sedan dess. först och främst får jag inte till det där med att stämma det sabla instrumentet. guran låter som en skev motorsåg och utöver det kan jag bara spela en låt. the rose. nu ska det dock bli ändring på detta! den femte januari klockan halv sju kliver jag nämligen in på stavangers musikskola, redo för min första gitarrlektion. i juni kommer jag garanterat vara kung på det där med gitarrer om detta går som planerat. ossa!

min blåtira har nu krypit ner på ögonlocket och folk som inte vet om att jag dunkat till tror förmodligen att jag diggar lila ögonskugga på ena ögat. så är inte fallet. funderar dock på att eventuellt köpa en ögonskugga i just färgen lila, för att jämna till det hela. man vill ju inte gå runt och se ut som frankenstein på nyårsafton liksom.
i mitt horoskop stod det att en STOR romans väntar runt hörnet. hey, 2009 is looking good! kan ju alltid hoppas på att det är muschevakten eller nån annan halvsnygg fjant härifrån. sedan hoppas jag också att min kommande romans diggar lila ögonskugga. over and out. nu ska jag dammsuga i hallen och efter det knallar jag (och mitt lila ögonlock) tillbaka till arbete och stress. hallelujah jag ser fram emot ett slut på detta år!

-

tänkte bara få in ordet sexnovell här i bloggen. tydligen är just detta ord det mest sökta ordet inom hela sveriges bloggvärld. skum bloggvärld. aja, nu sitter ordet här i bloggen och förhoppningsvis hittar några sexnovellssugna läsare hit. vem vet, kanske jag tom. får en kommentar? hallelujah, jag ser fram emot ett slut på detta år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar