lördag 13 december 2008

hallelujah

alltså. här sitter jag i min festblåsa, helt röd i fejjan eftersom jag nyligen klev ut ur duschen och så ska jag liksom jobba.
en lördagkväll. ok, hade man kunnat tycka ifall jag ändå varit ledig igår. men nej, igårkväll så jobbade jag också. okej, jag kunde ha gått ut efter jobbet hade man kunnat tycka. men nej, jag jobbade imorse klockan noll sju också.
jag hoppas min chef ser hur mycket jag ansträngt mig och låter mig kila iväg runt tiotiden för att sedan få bli full hos synne som har julfest. någongång måste ju även min gamle föredetta krögarchef få låta mig njuta av livets godbitar också. en redig fylla med andra ord.

jag har laddat upp med öl som står bunkrade hos lasse och samma minut som jag går off jobb tänkte jag bälja i mig alla sex stycken och sedan förmodligen gå och ragga upp någon gammal nolla på checkan. en lördagskväll på checkan med någon fjantig nörd i halsen är precis vad jag behöver!

ojoj nu måste jag springa! här ska arbetas. om tjugo en minuter, för att vara exakt. tjaba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar