lördag 13 december 2008

tredje gången gillt

igår nämnde jag att en lägenhetsvisning för mig skola bli aktuell. nummer tre satt som en smäck!
både jag och lars föll pladask för den gulliga lilla bonad, som vi hoppas blir vår.
nu är det dryga två timmars plågsam väntan på besked ifall vi fått lyan eller ej. om svaret nej klingar ut ur luren så börjar jag gråta och om svaret ja deklareras så inbjuder jag härmed mina vänner på inflyttningsfest den tredje januari!
nu ska jag sova bort en timme och sedan ska jag äta risgrynsgröt. att man i övriga världen firar lucia idag rör inte norge i ryggen men det är väl mest skönt kan jag anta. för att vara neutral sjöng jag inga luciasånger men jag investerade dock i en för tidig julklapp till mig själv. min favoritdoft får följa med ett tag till helt enkelt och nu skänker jag er en bild på spektaklet bara för döda mer tid. eh. detta är doften då:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar