söndag 21 december 2008

när det närmat sig

okej. nu har alla mina tre vänner här lämnat stavanger för deras hem och familjer.
jag är ensam kvar med min hosta och min huvudvärk. ett tag tyckte jag mig ana en bättring, men nej. huvudvärken sitter där den ska och min näsa fortsätt fyllas med snor. efter att jag sträcktittat på flight of the conchords säsong ett (hallelujah, säsong två du är välkommen in i mitt hem, jag ska införskaffa tv för din skull) kom jag fram till att jag nog borde hyra en film eftersom ensamheten inte roar vidare mycket.

sagt och gjort. jag burrade på mig kläder för ett helt århundrade och begav mig till videovärden, där synne lyckligtvis jobbade. sex and the cityfilmen blev ett gratislån och jag har nyss spenderat en evighet med att titta på uppföljaren till en av mina favorita serier. fan vilken fjantig film. klyscha på klyscha och hejhopp vad hysteriska alla huvudrollskaraktärer blivit. jag vill inte påstå att jag inte blev underhållen av detta verk, men ack, man hade kunnat hoppas på bättre.. jag vill nog påstå mig vara besviken ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar