måndag 8 december 2008

den andra sidan stavanger

igår hade en ny nattklubb premiär här i stavve. fri bar mellan 22-00 och självfallet passar man på.
white russians, cosmopolitans, mohitos, rom och cola samt champange och andra flådigheter fick flöda ner i våra strupar och jag gick direkt från fest till jobb klockan sex imorse. nu mår jag som jag förtjänar. fick föresten tillbaka mitt bankkort. det var på checkan och nu slipper jag knussel på den fronten.

vet föresten inte om jag berättat för er om den snygga bartendern på checkan? han är iaf dödens snygg men så visade det sig att han helt plötsligt gått och stadgat sig. lite synd kan man tycka. sen såg jag hans brud och hon var nog inte fager någonstans så istället för att vara bitter så hånler jag nu lite åt att de manliga norrmännen har ett sjukt tycke.
hejråå nu ska jag sova och sedan ska johannes firas med dunder och brak. han har lämnat tonårens glansdagar och nu blivit man påriktigt. hej monika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar