söndag 28 december 2008

destruktivt och jävligt

om ni undrar så har jag fortfarande huvudvärk. vet inte om den beror på att jag fortfarande är halvkrasslig eller om den sitter där den ska för att jag knockade skallen i marken påväg hem igår. satan vad ont det gjorde. drog en repris från februari och tjoffade rätt ner i betongen. det sa smack och nu är mitt ögonbryn halvt sönderskrapat och en ståtlig blåtira täcker mitt vänstra öga. sedan spydde jag. överallt känns det som. gick helt bananas och uppträdde på ett helt skämmande vis. försöker intala mig att jag inte borde ha ångest, att alla faktiskt blir fulla som fjortonåringar ibland. det hjälper inte. jag har ångest.

raggade lite på muschevakten (även kallad guldkornet) också. föreslog att vi skulle bli bra kompisar och att jag någon dag skulle dra med honom hem. tja, ska vi ligga lite? åh jag älskar mig själv alltså.
tänkte sova lite nu och jag hoppas på att somna snabbt så jag slipper tänka mer för stunden. det har varit en lång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar