torsdag 14 januari 2010

anta din utmaning

hej blogg! om en snar timme ska jag snöra på mig vinterpjucksen och traska bort mot flöyen för inget mindre än en arbetsintervju! en restaurang vid namn aroma har kallat in mig på möte och nu är det väl på tiden att jag flyttas tillbaka in i den arbetande världen. det som gör mig nervös är inte själva mötet eftersom jag antar att detta kommer gå som en dans på rosor, att provjobba känns dock aningens läskigt och jag har ju helt glömt bort vilka gester och sympatiska drag man bör lägga på sig som ny och ovetandes på ett arbete. tips?

sedan har emmaboda slått till med en drös halvkassa akter och nu antar jag att festivalen ligger plus-noll i mina ögon igen även fast jag med största förmodan kommer åka. ifall du hade tänkt att haka på men fortfarande inte har någon koll på vad emmaboda är så föreslår jag dig en titt här!

1 kommentar: