onsdag 20 januari 2010

att bli en sängpotatis

hej blogg! jag har verkligen blivit en slacker. jag gör liksom ingenting på dagarna. träffar emelie, sofia eller stina, dricker öl vissa kvällar eller läser i min nya stieg larssonbok alternativ hänger på fejjan/plinkar på min gitarr. igår var jag förvisso på en föreläsning om den stora "bergenbranden" som ägde rum år 1916, men det är liksom allt.
nu har jag duschat och rakat mina varulvsben och tänkte faktiskt gå till biblioteket för att skriva ut tio cv:n som jag måste dela ut innan veckan är slut. jag har liksom inte vidare lust till att få mig ett jobb men jag antar att det är min tur nu plus att det faktiskt börjar bli lite tråkigt att bara slöa bort mitt liv framför datorn.

snicksnackade med mike från nju jåk och han tyckte att vi borde pallra oss över, något som faktiskt diskuterats mellan både mig och amie, mig och lovis, mig och alexandra och mig och pernilla. flygen är väl inte överdrivet dyra och klart man måste upprätthålla den goda traditionen. heja usa här kommer vi!
på lördag ska jag provjobba på restaurangen och jag håller tummarna för att jag trivs där och att dom trivs med mig. som tidigare nämnt, jag orkar liksom egentligen inte jobba men det är min tur nu.
mitt cashflow ska komma tillbaka och jag kan ägna resterande del av året åt bosparande eller pendla fram och tillbaka mellan nyc. eh.

har druckit vägar för många kaffekoppar och känner mig som en skröpplig gubbe i kroppen. skakig och skev. kanske dags att börja dagen då! hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar