fredag 29 januari 2010

återupprepad tristess

hej blogg! det är lätt hänt att man låter bägaren rinna över vissa gånger. idag är ett exempel.
vi snackar maniskt bloggande och jo, visst skäms jag! sitter hemma tillsammans med lite blandad musik och väntar på att min käre vän stina ska komma hit. vi ska inviga aftonen med öl för att senare kila över till landmark där annie och dj skatebård står för kalas. depeche mode lirar tydligen i stan denna afton men vi kliver rätt in i efterfesten och snörper på munnen över konserten. eh.

har föresten kommit fram till att jag inte får köpa fler cd-skivor fören jag har lyssnat på all musik i mitt itunes bibliotek.
dum deal med mig själv eftersom jag har massa random skit jag verkligen inte vill höra, men ett löfte är ett löfte och eftersom jag törstar efter skivor så är det väl bara att köra. hittills har enbart bra tracks nått mina öron men stunden då sisters of mercy börjar härja kan jag lova blir smärtsam. aja. hej sisters of mercy!

nu tänkte jag damma av mitt skrivbord och efter det kläcker jag nog den första ölen. fint med fredag huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar