tisdag 12 januari 2010

att hålla hårt i plånboken

hej blogg! igår köpte jag tillbaka kameran som planerat. denna gången fick sony stå för det svarta och jag måste säga att jag är föga nöjd. emelie och jag stack därefter förbi den lokala biografen, slog till med biljettköp och gled därefter in och såg "new york, i love you"! filmen var i sig ingen höjdare. inte dålig, men heller ingenting jag vill spara i närminnet. en trea av sex tärningskast! nu vill jag mest åka till new york och fynda kläder. synd för mig att jag är arbetslös och dessvärre inte har ekonomisk tillgång till en resa i dagsläget. i sommar tänker ni då, och ja, i sommar! tänker jag också. heja new york!
skulle kunna posta en film från i somras. sådär för att ni med största säkerhet aldrig sett just denna film tidigare men också för att jag saknar alla de fina människor vi bodde hos och umgicks med. okej då, tänker ni och okej tänker jag. here we go, här kommer greenpoint från nära öga:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar