fredag 22 januari 2010

bloggrekord säg hej!

schises vad jag bloggar idag alltså! fyra inlägg på ett och samma dygn är garanterat rekord.
tänkte mest säga att jag sitter hemma med en limedränkt corona och lyssnar på of montreal. läser lite gamla blogginlägg medan jag väntar på att mitt fina rosa nagellack ska torka och tänker att jag nog var gladare förr. bloggen har blivit så deppig på senare dagar och jag tror vi har både vintern och mormor att skylla detta på. vill bara informera er läsare om att jag är glad. och mår bra! verkligen alltså. jag gör ingenting men det är helt okej och jag tycker mig faktiskt vara värdig denna vila jag fått de senaste veckorna. bergen är en skittrevlig stad och jag har redan träffat många hyggliga fejjor jag mer än gärna kan tänka mig att umgås med! det är nog bara lite svårt att föra över det fina i livet till bloggen. skrivsuget växer sig ju som bekant större då jag har ett problem jag behöver bolla men ja, känn ingen sorg för jag lever och frodas och han snubben jag dessutom fyllebloggade om (inlägget som raderades) ska ju bli min pojkvän och ja, livet går upp och ner men mest upp. eh. ja. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar