måndag 25 januari 2010

håll i din form

hej blogg! synd att jag slösar bort mitt liv på ingenting. tog en kaffe på brunellos och åt en soppa på café opera. nu är det kväll och jag rastlös. när man inte arbetar eller ens söker jobb så är det nog lätt hänt att man blir tjock. eftersom jag inte vill bli tjock har jag beslutat att kvällen till ära gå ut och motionera (innan jag går till ica och handlar slaskiga tårtsaker till den stora (lilla) birthdaybashen som äger rum imorgon)! frågan är bara: var ska jag gå? vintern är ju kall och isig och jag vill ju inte gärna villa bort mig i kylan. såg en karta på bergen centrum och kanske ett alternativ vore att typ knata längst ut på "udden".
ba springa via hamnen och sedan tillbaka via knarkarparken? jaja, vi får väl se.
ifall du har lust att gratulera mig på min stora dag så har jag ett telefonnummer man kan ringa till. telefonnumret är tillgängligt för de som är mina vänner på fejjan och hittas under fliken "info".

idag släpptes föresten magnetic fields (en annan alltime favourite) nya platta! realism är namnet och mja, jo, ja.
jag väljer att lyssna några gånger till innan jag uttalar mig. vi ses på joggingspåret. ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar