fredag 15 januari 2010

en lyxens kvinna

hej blogg! jag har precis duschat och nu steppar jag omkring här i morgonrocken jag köpte för en liten tid sedan.
den är lång och i svart sammet. slängde upp håret i någon slarvig knut rätt på huvudet och har lyckats skaka ut massa baileys ur flaskan alexandra glömde här (och som jag stal av henne kort efter). låtsas att jag är en lyxig hemmafru som mest tar sig en liten drink för att kvällen tågat in, den rufsiga knuten i frippan leker jag är en jättefin svinrygg och morgonrocken i sammet får representera någon fin liten sovkappa i kashmir eller annat lyxigt tyg. ska precis gå ut på min stora altan och röka en av mina lyxigt hemmarullade cigg. stirra ut i natten och tänka att jag är lyckligt gift och att min miljardärman är på affärsresa i något varmt och lyckligt land. nr ciggen är slut ska jag klä på mig, kleta ut lite smink i fejjan och sedan traska hem till emelies karl bjarte som bjuder upp till förfest. cozymozyfredagskväll och imorgon åker jag till stavanger ja! hejdå blogg, vi ses på måndag!

1 kommentar: