lördag 9 januari 2010

fulla bak

hej blogg! igår tog jag och sofia oss några öl i mitt husliga rum. rumsölen byttes såsmåningom ut till krogöl på ett ställe som tydligen går under namnet "victoria". arild och hans vänner slöt upp och tillsammans hade vi en trevlig afton. ryktet sa att det tydligen kan bjudas på en eller annan slåsskamp utanför vickan då stängningstiden börjat närma sig men inga bråk skymtades och jag gick istället hem, fyllekäkade kidneybönor och lyssnade på musik tills klockan var tidig morgon.
nu är jag bakfull men försöker svettas ut bakfyllan med lite port o'brien och groteska mängder kaffe. funderar på att svänga förbi sonycenter (eller sonnycenter som pernilla sagt) och köpa tillbaka kameran jag olyckligt söp bort min sista vecka i stavanger.
om några timmar så ska dansskorna klackas om och vi tänkte dansa oss svettiga på landmark. vilken fest!

nästa vecka ska jag tillbaka till stavanger igen. bageritet slår till med personalfest och min sablans tandställning ska så även plockas ut. på tiden tänker ni. på tiden! tänker jag. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar