onsdag 27 januari 2010

vintertristess eller är jag bara lat?

hallå där blogg! nu är jag ett helt år äldre ja! födelsedagen var stillsam. jag bjöd sofia och emelie på nybakta scones och en kaka som jag idag ätit till frukost. fick blommor och kakor och vin och godis och hundra uppblåsta ballonger som låg på min säng tillsammans med den enda mannen i mitt liv, brad pitt, min panda. läste klart "flickan som lekte med elden" och har redan börjat sluka den sista boken i stieg larssons triologi. här går det undan! efter det en liten middag med sofia och slutligen en cigarett i backen tillsammans med emelie, därefter kröp jag till kojs.

nu har jag precis duschat bort hårinpackningen som suttit i min kalufs sedan i måndags och kanske borde jag gå ut och unna mig någonting fint, sådär för omväxklingsskull. tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar